….

Evo mene opet….. Ovaj vikend sam bila u Tuzli. Bilo je extra. Iako sam bila nepuna dva dana super sam se provela. U subotu sam, naravno, izasla u Madonnu gdje sam srela hrpu poznatih ljudi, imala sam osjecaj da je opet doslo ljeto….ali kratko je trajalo 🙁 Izasle smo samo Bozana i ja, ali smo se zato odlicno provele, nitko nam vise nije ni trebao.

Moja Ana je bila u Zagrebu. To sam saznala tek kad sam dosla dolje, sto me jako iznenadilo….mozda cek malo i razocaralo. Nije mi se dugo javila…. 🙁 Nadam se da cu je vidjeti iduci tjedan posto opet idem u srijedu i cetvrtak, i ostajem 4 dana…..Jedva cekam. Opet cu, naravno, izaci…..Sada se nadam jos boljem provodu nego sto je bio ove subote

Ljubim vas sve.

 

angelinlove
Zabava, zabava, zabava i opet zabava..... + prijatelji, naravno :P:P

Komentariši